Wednesday, December 1, 2010

senyum je.

xtawu nk k0ba ape dah. .ape yg buleh..aku senyum je..hanya aku n insan teristimewa 2 je tawu..*ngeeeeeee..rahsie ouhh* hehehe...aku rasa lega sebab dah lepas sume ape yg aku rasa..aku dah jujur kat sume org. .hurghhhhhhhhh rase cam nk g naek gunung everest..jerit kuat2...bestnye..pastu 45 saat pas tuh aku pon mati..di baham dek beruang kutob!


ngeeee....perghh aku ase cam sedeyh lak tibe2..yela..kawan2 len dah best2 jek lepak belajo..aku nih kat sini jek..pk masa depan..hurghhh...
busan banget!tape2..aku an nk belajar photoshoot..impian utk menjadi jurugamb0 yg berbakat..huh..dimakbulkan hendaknya..aminnnn...
hurmm...masa berlalu begitu pantas...
rasa da tua jek pulak..yela..xrasa lagi enjoy2 mcm dulu...
pegi gigs..pegi jamming...
huha..huha..da xde dah....dah nk jadik isteri org pasni
*weeeeeeee...mengeyam kemain*
hahaha cute gyle muke dak tecik nih...hehehehe..nk aku cabut2 gigi die!!dah nanges aku tekap pakai bantal..
hahahah..mati.hehehehe..kejam gyle!!
hurmm...talk pasal mati..ehh mati lak..sape lak nk mati..aku ni nak menggedik teruja lagi...
akk aku nk balek malaysia!!!!!!!!!!!!!!!wahhh nk wat muka gyle punye teruja..
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aunty!!!busuk r ketiak ko!!!werkkhh!!!!
punye la suke..mane x nye..akk aku bawak ares kesayangan aku tuhhhhhh...
hehehehhe..peneraju MYDIN!!!
kuikui....
kak,kitowank akk selamat pulang!!!!!!
muahhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment