Saturday, December 11, 2010

dan rasa ini. .

alunan the rest of my life sayup2 kedengaran. . .hati yg bercampur baur..kegembiraan dan kesedihan mula.terpancar. .gembira..akk ya akan pulang ke tanah air kelak. .sedih kerana masih lagi ada takungan air mata yg blom kering dlm hati. .aku sedih nk menjalani hari2..aku..apabila mengingatkan apa masalah yg kini tersarang dalam aty dan fikiran.. aku try lindungi semua ini..tp ntah la..xtawu nk kate pe..kegelisan dan deruan masalah..terus menerus memijak satu persatu..awan hati..sabar..dan terus sabar. .
sehingga kenafas yg terakhir. . . .mereka dan mereka terus menilai aku..terus2 san menyalahkan aku. .
xpernah berhenti..xpernah berganjak walaupun seinci..tolong lah..bagi ruang pada aku untuk bernafas...tolong lah..berhenti menilai aku...

No comments:

Post a Comment