Friday, December 10, 2010

selsema+serabai+cam taik

hahaha..nih la jadik kat aku..pagi2 dah bangun cuba dan tros cuba bukak portal pjb..uruskan mcm2. . seriously..dugaan banyak gile aku kene harungi nk sambung nih balek..aku tahu ALLAH 2 sedang menguji aku..
dan byk lagik ujian ALLAH yg lebih hebat pasni..semakin aku nk dekat ngn Pencipta ni..makin hebat Dia nk duga aku. .

Ya ALLAH tipu la kalau aku mampu harungi suma ujian Mu..mmg aku xmampu..kadang2 aku sediri tersasar. .
dan masa ini ALLAH 2 tunjukkan aku..sapa kawan sapa lawan...sapa yg nk dekati masa susah senang kita...
aku xkesah..aku tengok je..dan aku xberdendam..xpe la..masa aku susah ni xde sape nk dekat...tapi bila senang..jgn pernah sebut rindu aku ke..lame xjumpe aku ke...semue 2..xde guna..

Terima kasih ya ALLAH..u show me the way..Engkau tunjukkan aku kenyataan dunia ini..dan segala ujian ini dengan penuh Rahmat-Mu ya ALLAH...

No comments:

Post a Comment