Saturday, December 11, 2010

demam =''''((

not feelin' well today. .demam+selsema+pening kepala. .hurghhh. .xselesa. .rasa mcm nk muntah . .pon ada. .
lately,banyak sangad benda jadi tiba2 dan x terduga. .mcm2. .but tape. .aku bule hadapinya. .i/allah. .kata2 mama malam tadi bt0l2 buad aku menangis dalam haty. ."lepas ni..dah xde sape da kat uma. .nk tl0ng mama buad keje. .mesen rumput . .buadkan mama kueh sempret..k0 dah ja0w. ."ma..aku terhenti tnpe kate2. .

aku isaw. .dengan keadaan dia..yg xmenentu. .kadang2 sihad..kadang2 tidak. .aku harus berjuang demi masa depan..demi mama..aku..dan fmly. .even ramai adik beradik yang bule tanggung dan mampu t0k jaga mama..famly. .tapi..sekurang2 nya. .aku nk dia taw. .dwet yg dia dah labur byk 2. .ada hasilnya. .
barang2 sume dah pack.  .bila sampai senja..aku ryndu nk tg0k matahari yg terbenam kat belakang uma..keadaan tenang je..

ntah la..apa lagi yg bersarang dalam hati..aku xpasti. .masa depan yg aku xpasti tiba nya..xpasti akan penghujungnya. .aku jadi penat. .penat dalam meniti hari2..aku dengan penuh rasa bersalah. .dengan penuh tanda tnya. .aku mahukan kepastian!!aku mahu jalan hidup yg pasti..supaya jalan ku..haluan ku..titian ku..lancar.

huh..xsangka aku dah matang. .


No comments:

Post a Comment