Thursday, December 30, 2010

grrrrrrrrrrrr. . .happy!

grrrrrrrrrrrr nad!!!!!!!!!!!!!!!aku geram ngn ko!!!ko nape letak muke bodo aku kat blog nih. .cam bangkai doe muke aku dlu2.. aiyokk!!!!grrrrrrrrrrr..geramnyew!!!tapi tape. .aku oke jek. .cuz skunk aku p0n da ckop h0wts k0t dari dlu yg totally werkkh!!hahaa *xbule bla doe ayat..*hahaha..jgn jeles.

nad. .beberape mggu lepas. .aku jumpe l0kman!!!
 
hahahaha...a big suprise die xcam aku lgsg. .plus. . dy tgok aku byk kali n dgn pandangan yg 100% pelik abes..
aku tegur die..tapi aku tgok die. . and firasat aku time uh mmg tawu yg die mmg kenal n tawu 2 aku.
ahahahahaha..

gile. .wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....kmbali ke sekolah!!
best2!!!assigment belambak2. .xckop membute aku. .ari2 ade jek kuiz!!!
nk beparti da xleh da. .hahahaha
dapat housemate yg ntah mcm bongek...
classmate.?ouhh terlalu awal nk nilai.
yg pasti. .kawan dlu baru tawu kerek xkerek..
tapi kebanyakkan nye KEREK!!!!
ahh xjadik kudes kat aku yg serba GEREK seyh!!!
hahahaahahahahahaha. . 

happy cuz aku dah ade jimbet manje. .arnab aku kale itam. .
hahahahaha. .manje ngn aku..suke jilat2 n cium2 aku..bila aku pegang. . 
manje n suke membuang berak!!grrrrrr
yang paling happy!!!aku da dapat DSLR!!!!!!!!!!!
and aku dapat jumpe kakak n anak buah kesygan aku!!!!!!
perghhhh happy la seyh!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment