Monday, December 6, 2010

selamat awal muharam..



amin..aminnnn ya Rabbalalamin. .
maghrib yang sedang bising dan berkecamuk...melayan anak2 akk..
hurghh..ayo0..pening2. .bertiga..mcm 20 orang. .aduhhh..serabut!!
baru pas berjalan2 serta berpelesaran kat bl0g org2..seronok jek bace. .
hurmm best nye jadik kreatif cam dowank. .

detik makin pantas berlalu. .dah xada apa aku kejar melainkan masa depan skunk.
keje...bahagia..dan gembira. .nk sosial2..dah xde mase dah aku ase..
adakah ni tande2 org nk matang.??uihhh. . *dasat gile le*. .
mama lak..keep nagging psal tanggungjawab. .huh. .kal0 xdg0 mama nagging..
mmg x amek pusing aku. .ni aku dh dg0. .tough gak. .

syahdu plak dgar orang bace doa awal muharam kat tb.tp xleh nk feel sebab aku ase
mcm kat supermarket dah. .bisenggg!!!ad0iyai!!!

No comments:

Post a Comment