Sunday, November 28, 2010

tangisan yang tersemat kemas didalam senyuman

terima kasih..sebab semakin hari aku tg0k ada je follower..terima kasih..just simple jek sume ni..
hari ni..sepatutnya menjadi hari yg happy buad aku..aku lapang..aku senang..sedangkan smalam aku di undang oleh mendung gelap..hari ni..ribut taufan seakan menerjah semula..Ya ALLAH..ya Rabbi. .berat sungguh ujian ini.. .xterdaya memikulnya lagi. .ya ALLAH.ampuni aku Ya Allah..terasa benar ujian ini siksanya...aku hamba hina ya ALLAH..aku hamba lemah...ber tan2 rasa nya menghimpit segenap jiwa ini...hari ni..hakimi xsihad..mata dia sakit..berlinangan airmata keluar membasahi mata dan muka dia..sakitnya aku rasa..xsanggup nk tgok dy mcm 2..sedangkan haty aku terlalu ego nk ckp.."maksu xsanggup tgok abg kimi sakit mcmni" ya allah...beri kesihatan pada keluargaku..terutama pada ibu..ibu yg satu2nya aku cinta..aku sanjung..aku puja...semoga ibu terus sihad..dan tersenyum..tika saat aku didatangi ujian yg xermampu aku pikul. .tiada insan len selain ibu..ibu..ibu...ma,terima kasih..ma..luluh rasa haty melihat pengorbanan mama...eqa percaya..ALLAH dah leatkkan mama ditempat org2 yg mulia..tiada insan semulia kau ibu...ayah.??arghhhhhhhhhhhhh....ya ALLAH.....pilunya aku bagai ditusuk tajamnya pedang keramat...lupakan aku tentang ayah..lupakan aku tentang kasih syg seorang ayah..saat ini..SITI ZALEHA mengerti segalanya..ya!!siti zaleha..kakak!!!aku perlukan kau kakak..hebatnya dia mengharungi semua..sama seperti ibu..kakak...kau dan ibu gah didalam hati ku..kau lah AINUL MARDHIAH..kau lah RABIATUL ADAWIYAH...kakak..hentikan tangisan yg  berpanjangan ini...keringkan tadahan kolam airmata ibu..airmata kami..kak..eqa rindu akak..
insan yg tersangat aku cinta dan paling aku sanjung dalam hidup ini..terima kasih mama,kakak..mengajar erti hidup dan tabah dalam menghadapi ujian..

No comments:

Post a Comment