Sunday, November 7, 2010

hurghh saket nye demam!!

dear bl0g. .huh..lame suda xtulis papr dlm ini bl0g. .rynduu kamo0!!!arini aku cuti keje..demam da 2 hari. .x kebah2. .pegy klinik..d0c ckp saket kene g jumpe pakar..aduss malas...buad derkk je la aku..bio kan..sume org akan mati..xpe la..nana diana da buad bl0g..fuyo000..best wo0....hahahaha...gud2!!suke aku!bule tawu da pe dy ase,ape dy ngut0k..hahaha..nana,bl0g ko santek!!!aku suke2!!!lately..aku teringatkan sum1..ntah la.xtawu nape..huh,xmungkin kerna syg..cima kadang kala aku terkenang..cewahh..bukan ni adalah bulan last aku keje...n dapatkan SLR aku. .pas dapat je..mmg xrety dok uma la aku..merayap2..snap pix..belajar ngn jai..n eppy..2 je kawan yg aku ade t0k ajo aku snap pix..btw,pasal further study..kal0 xdapat p0ly..mmg jawabnya..blajo swasta la aku. .demi masa depan..kene kejo beb ape yg aku nk. .hopefully bulan 12 ni menyatukan 4 haty. .4 jiwa..dan 4 cinta. . nana diana..i always be by your side..lurfe u darl!

No comments:

Post a Comment