Monday, November 22, 2010

ke"anak2kan" kami..

hahahahahaha..seriously..kalo igt..memang berdekah org dengar..malam2 pas lek keje ni..xde keje yg lagi best melainkan berangan..hahahahaha..xtawu la..tapi aku suke berangan bende yg dah jadik..mcm paly back memori best2. .n klako..dulu..aku ni student poli..amek sij.pengurusan pelancongan..trm tawaran tuh sebab terpaksa..cuz aku tolak dip kesetiausahaan kat poly pd..hahaha..aku igt..aku mesty xde kawan kat situ..tapi 2 tahun aku kat situ..ckup buad aku kenal dunia..hahaha..dr kawan2..sampai la menilai manusia ni..bukan menilai dosa pahala org la!!tapi menilai keikhlasan org kat kita..xkira la perempuan ke laki..tapi tolak tepi sume 2..cuz..aku da ade bff's!!!sape.??geng sup4 2008-2010.mmg best!!nk tawu knpe best.??sebab muke bodoh2..tapi kalau da kenal..rase mcm nk bodoh sekali join...hahahaha..bodoh.??lawak bodoh!!!!la...hahahaha..dari nerdy..jadik gile2 la..pakej..ada suka..duka.bergaduh..hahahaha..xmcm pmpn masing2!!
dulukan..kitorang suke taw buad mende2 pelik...wushhh tanye la saja sup4..setiap org ada ragam..mcm2 hal..tapi yg masih berbekas dlm haty..masa study week..org len study kitowank men rasuk2..men game..xstady..tapi lagi 2 jam nk pekse..masing2 ketat ngn blaja..hahahaha...pastuh begadoh sbb bertentangan kefahaman..hahahahaha...mmg bung0k!hahaha..mlm celeb bursday paling kitowank suka..dapat celeb gempak3..mmg terbaek..ntah la..penghuni rumah no.3 intan 3 taman cahaya masai p.gudang 2 menyimpan mcm2 kenangan dan sejarah. .seyes..bilik kene ketuk cket sebab bergesel ngn hanger..menjerit2 satu umah..sbb igt mende len yg men2..hahahahaha...lawak2..pkol 7..30..nmpak toyol la jalan2 belakang umah..hahahahaha..mcm2...member punye takut sampai terlanggar meja dapur ...bengkak tulang pinggang..hahahahhaa...ade lak kawan yg mmg gyle belajar sampai tydo baca modul..hafal lect ckp..nk tawu sape.??athirah (gades ungu) hahahaha..mcm2...suara donald duck..si lid..mcm2..la..kalo nk igt keletah msing2..sumpah i miss all of u guys!!!rasa nk plok..xmau lepas..nk ckp kat korang..aku ryndu nk mkn kat kedai HANI BEST..memekak mcm 200 org mkn..hhahahaha..gamat!!aku ryndu ko sahabat!!="""""((((

No comments:

Post a Comment