Friday, November 26, 2010

luka yang sengaja aku lakarkan

malam ni..aku dah lukakan hati seseorang nih..padahal dy innocent. .perghh first time pulak aku ngs depan customer..malu seyhh tadi!!hari ni..aku keje. xtawu kenape segalanya kucar kacir. .maybe sebab es0k ari last aku keje. .sedih+menyirap+gembira. .bercampur baur. .dlm hati. .aku seakan merindukan perkara yg aku xpasti. .apa bendanya. .hurgg makin keliru dan konpius. .lately. .aku xtawu kenape aku rasa lost. .marah2. .naek angin tiba2. .ngs sorang2. .gelak sorang2. .aku xtawu ape yg aku teresak tangiskan. .apa yg lawak aku ketawakan. .apa yg bingit aku makikan. .aku xtawu. .yg pasti. .aku sendiri merasa semuanya. .dan aku lepaskan pada org yg yg xbersalah...

kesian dowank. .sorry u guys. .aku xtawu kemana aku nk mengorak langkah pasni. .haluan aku terhenti.otak aku serabut. .serabuttttt sgt. .dugaan bertimpa2 dtg menerjah. .aku xsabar. .aku melenting...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...seb bek ade sister2 aku yg mmg memahami jiwa geladak aku. .intan. .nana diana..effa. .perghhhh seronok seyh cite pasal cinta si penternak ni

No comments:

Post a Comment