Tuesday, November 9, 2010

kegembiraan ini

Ya Rabbi. . jgn ragut kebahagiaan ini..Ya ALLAH..aku bermohon pada-MU..beri aku ruang untuk merasai kegembiraan ini..semoga apa yang aku hajati ini...mendatangkan kebaikkan pada ku..dan ku mengharapkan agar keputusan ini adalah jalan terbaik buad hamba-Mu ini...nana diana is the one person yg tawu segala2nya. . hanya dea..terima kasih..kerana memberi dia padaku..ya ALLAH..jadikan sahabat ku ini insan yg berhati lembut..insan yg sabar..anak yg soleh..dan kurniakan dia hidayah-Mu ya ALLAH...bimbing kami terus kepada-Mu...
hari ini hari ulang tahun kakak kesayangan aku..kak ya..ya ALLAH..sesungguhnya KAU maha adil..Kau berilah dia syafaat-Mu..jadikan dia isteri solehah buad suaminya..jadikan dia ibu terbaik buad anak2 nya...begitu juga buad kakak2 ku yg lain..hanya darah daging ini sahaja yg aku ada..utk meneruskan kehidupan ini..pautkan kami pada tali-Mu ya ALLAH..jadikan aku anak yg baik..anak yg solehah..anak yg menjaga ibu bapaku saat tua dan uzur mereka...jadikan aku adik yg mengenang budi..adik yg baik..utk kakak2 dan abg2 ku...jadikan aku insan yg tabah dan sabar..menempuh ujian demi ujian ini..jgn ENGKAU jauhkan aku setelah aku berusaha mendekatiMu...aku mahu sentiasa menjadi hamba yg mengingati-Mu saat gembira dan susah ku..jauhkan aku,keluargaku,saudaraku,sahabat2ku dari perkara2 yg Kau murkai..nana..aku disini mengharapkan apa yg aku buad ni..adalah keputusan terbaik aku..i need u 2 be by my side...semoga insan yg aku kasihi itu..mampu membimbing aku ke jalan-Mu..membuad aku lebih mencintai-Mu..aminnnnn..

No comments:

Post a Comment