Friday, November 26, 2010

rasa ini.. rasa mu. .

hurmm..haty semakin xtentu arah. . kenapa aku x happy.?????aku rasa kehilangan sesuatu. . kekurangan sesuatu dalam hidup. . nana diana..intan..t0long aku. . =(((( selagy terdaya aku simpan resah dan keresahan ni..aku cuba..aku kuatkan. . aku semakin tercari2. . mana arah ..aku rindukan kamu sahabat. . sahabat yg byk buad keresahan ini pergi. . namun..disebalik keresahan ini..aku bersyukur..aku masih punya org yg sgt istimewa ...terima kasih. . huh..hari ni..aku nk g keje ngn aty penuh girang dan gembira..hahahaha...persetankan sume..saat2 aku menerima gaji paling aku nantikan..aku xsaba..hehehehehe..sayang...mama coming 2 get u darl!!!!!!my sayang slr!!!misi seterusnya. . KURUS!!!!get skinny!!!!2 azam dan cita2 aku buad kali ke 900x..hahahahaha..kejadah xkurus2 pon.hahahahaaha...dok uma..mama uh rety nk rasuah aku ngn masakkan sedap2 dy jek...eeeeeeeeeee..xtahan!!!!!hushhhhh..xbule..xbule...aku kene KURUS!!!!!!!!!!!nk jadik mcm megan fox!!!!


ni jek pix dy yg sopan. . yg len2..perghhhhh 18 SG...terlalu sekse..dan menderita lelaki nengok...nice body!!teringat cite jennifer body. . damn she's h0wt!!!!!perghhh..hehehhe..tp xde la nk sgt shape camnih...asal skinny dah la....hehehehehe....coming so0n!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment