Tuesday, September 21, 2010

mencuba bangun dari rebah ini

alangkah bahagia hidup ini bila..tiada kesedihan...tiada persengketaan,tiada perpisahan...tiada airmata untk kita tangisi. .ya ALLAH...hari ini,Engkau uji aku dengan dugaan yg bertimpa2...ya ALLAH..adakah ini hukuman yg harus aku terima.??jiwa yg tidak tenang..jiwa yang berkecamuk..ya ALLAH...kurniakan aku dengan kebahagiaan yg hakiki..aku merindui bau-bauan kegembiraan..aku memerlukan dia yang sangat memahami aku...siti zaleha...hanya dia...hanya dia...kak...eqa perlukan akk..perlu berada dalam pelukkan akk...untuk mereda kan segala kesedihan yg berkampung ni..kak,eqa perlukan akk sekarangggg...


kak..dalam 7 beradik..akk adalah satu2 nya insan yg byk ajar eqa erti hidup ni..kuatnya eqa hari ni sebab akk..sebab mak..harapkan yg laen2..xkan ada kak..akk susah,akk senang..akk xpenah harap sesiapa kecuali ALLAH.kak..alangkah baik nya kalo akk ada disini..kak eqa ryndukan akk..

No comments:

Post a Comment