Thursday, September 23, 2010

i l0ve u cinta..

ouhhh..keadaan semakin mendera. .apabila dan saat tika melihat kau wahai SLR aku umpama terkena pukau melihat keindahan mu. .keseksian tubuhmu. .ouhhhh SLR ..aku berjanji demi cintaku..aku akan dapatkan kau demi cinta yg ku bina ni syg. .seleuruh kesungguhan akan ku himpunkan buat memiliki mu..hahahahaha..ape la..si cheda dah gile kan l0mo die aku tetap mencintai ko  SLR hurmm aku akan mulakan mengumpul dwet utk memiliki mu...akan ku cuba..dan akan ku usaha..hehe. .dapat basic n standard pon xpe..jnji aku dapat ko!!dalam mase yg same..aku akan kuruskan lagik badan aku. .utk segandingan dgn mu wahai syg..<3<3 hehehe...h0pefully usaha ni akan berterusan utk memenangi hati mu SLR



i l0ve u syg..saya cintakan awak sangad2 taw.

2 comments:

  1. hahaha. ala yang. comelnye klu eqa ade slr sheda ade lomo. bole begaye sakan nih. muahahah. ;D

    ReplyDelete
  2. hehehe..eqa nk cheda jadik model 0ke.?hehehe...

    ReplyDelete